2010. április 27., kedd

4. fejezet: A lehetőség
8:5 perc:
- Háááh, ideje lenne felkelni. Vajon mennyi az idő? -órára pillant- ÚR ISTEN!! Liza, kelj már fel! Már megy az óra.
- Hmm, mi van? A fene, igyekezzünk.
- Hol a nadrágom?
- Mit tudom én, tegnap leraktad a székre, nem?
- Ja, de =), köszi.
...
Kész, indulás. Kivel lesz óránk, vagyis van?- kérdezte Liza rohanva
- Peter tanárúrral.
- Az jó, akkor még könnyen megúszhatjuk
- Remélem

- Elnézést a késésért tanárúr! Többet nem fordul elő.
- Liza. Ezt nem szeretem. Ne kanászodj el! Lola, te pedig tudom , hogy egy kicsit vad természetű vagy, szóval neked csak annyit mondok, hogy vigyázz ezekkel. Tudod, hogy elnézőbb vagyok egy kicsit mint a többi tanár, de a türelmem véges. És most akkor , hogy megérkezett a két díszmadár is, kezdjük újra. A ....................
-csöngő- hát akkor ennyi, holnap ugyan ekkor, ugyan itt. Mehettek. Liza, te maradsz. Lola, neked nem mondtam.
- Igenis.
- Szóval Liza, tehetséges diáknak tartalak. Gondolom hallottál már arról az író pályázatról ami kint lóg szinte minden terem ajtaján.
- Igen, láttam.
- Pompás, és mit szólnál hozzá ha beneveznélek? A zsűri tagja Elisabeth McCain, világhírű írónő. A pályafutását újságíróként kezdte, jó alapokat jelentene neked.
- Nem is tudom, nem olyan régen kezdtem el komolyabban foglalkozni az írással. Nem nevettetném ki magam?
- Dehogy, de ha nem vagy biztos magadban, hozz be a jövő héten az egyik óránkra egy kisebb műved. Ha gondolod felolvashatod az osztály előtt.Ú
- Rendben, el is kezdem írni ma.
- Csak ne kapkodj, van időd. Még két hónap a versenyig.
- Köszönöm, viszlát
- Szerbusz Liza

- Na végre, mit akart?
- Á, nem olyan érdekes Lola. Egy pályázatról beszéltünk.
- És akkor most magolnod kell?
- Nem , egy szöveget kell írnom. Jövő héten fel kell olvasnom az osztály előtt. A részletekről még nem beszéltünk, de majd meglátom, hogy elindulok-e
- Ne hülyéskedj! Nagyon jól írsz.
- Nem is tudom. Mondom, majd meglátjuk.
- Hé nézzétek csajok. Ott van a kis kedvenc, Liza.
- Heló Mandy. Segíthetek?
- Ó, még csak az kéne. De figyelj, ne igazán legyeskedj Ben körül. Mivel még új vagy nem bánok veled keményen, de jobb ha tudod, velem nem jó kesztyűt húzni!
- Hát ez meg mi volt? Féltékeny rád?
- Mit tudom én, nem is érdekel.
- Azért csak vigyázz, Mandy pasi ügyben nem ismer határokat.
- Nem félek tőle, csak egy kis cicababa.
- Jó, nem mondtam , hogy nem tudsz vigyázni magadra, de Mandy tényleg nem normális.
- Majd meglátja milyen vagyok én felbőszülve :)
- Okéoké, azért..., mindegy. Segítened kéne a háziban. Gyere a könyvtárba....

2 megjegyzés:

  1. Szia Wiki!
    Nagyon jó a történet!
    Hú... ez a Mandy !! Hogy lehet valaki ilyen?
    Áhh nem is értem XD
    És Liza megy írói versenyre?! :O
    Kíváncsian várom a kövi részt! :P Siess vele! :D
    Puszi Hencsa

    VálaszTörlés
  2. Köszi, talán vasárnapra meglesz. Igyekszem. =D

    VálaszTörlés