2010. április 21., szerda

3. fejezet: A házibuli
Vége az óráknak. A lányok a szobájuk felé tartanak, ám ekkor:
- Hééééé, fiatalok! Este buli lesz nálunk. A suli legmenőbb arcai is ott lesznek! Akinek van kedve, és persze nem fél egy jó nagy házibulitól, az jöjjön 22-re hozzánk!
- Ez az Adam mindig ilyen nagyképű?- kérdezte Liza
- Nem nagyképű, csak kicsit szórakozott. De mit gondolsz, elmegyünk a bulira?
- Hát, nem is tudom, én nem vagyok ezeknek a házibuliknak a híve. Sok piás lökdösődik össze-vissza.
- Ne hülyéskedj! Ben is biztos ott lesz.- erre Liza felkapta a fejét. Ha Ben ott lesz, akkor neki is ott kell lennie.
- Igazad van, nehogy már megijedjek egy kis bulizástól.
- Ez a beszéd! Akkor készülődjünk, van egy oltári jó nadrágom, megmutatom.
este 21:45
- Na, akkor meg is érkeztünk volna. Ugye milyen jó a zene?
- Aha- mondta Liza egy kicsit félénken
- Hoppá , kiszúrtam valakit.... Vajon ki az? Ó Ben :)
- Tényleg. Most mit csináljak? Menjek oda? Nem azt nem lehet.
- Dehogynem, ne hebegj-habogj, csak lazán! -és egyenesen nekilökte Lizát
- Ó, bocsi, őőm.., sokan vagyunk itt.
- Jaja! És külömben is, most kvittek vagyunk. =)
- Hogy érted?
- Tudod, amikor neked mentem a folyosón.
-Anyám, még emlékszik rá. Ezt nem hiszem el. -gondolta Liza, és fülig ért a szája
- Hogy hívnak? - kérdezte Ben
- Liza vagyok, te pedig Ben , ugye?
- Honnan tudod, Liza?:)
- A suliban mindenki rólad beszél. Meg persze a barátnődről, Mandy-ről. Azt hiszem így hívják.
- Így hívják, de már nem a barátnőm. Valahogy nem illettünk össze.

- Gyere már Ben, Tomy rosszul lett. Rohadt vicces látvány! Gyere
- Ne haragudj Liza! Holnap beszélünk.- és elráncigálta egy srác. Liza meg csak állt , és az járt a fejében, hogy Ben szingli lett és, hogy majd holnap beszélnek. Elkezdte keresni Lolát.
- LOLAAA- kiabálta- annyira cukiiiiii!!
- Na , mi volt?
- Gyere, menjünk vissza a szállásra, most már nem is kell itt lennünk. Mindent elmondok.
- Oksi, de ezt még megiszom ;)

24 óra. Szállás:
- Mesélj kislány, mi volt?
- Szakított Mandy-vel, és holnap beszélni akar velem.
- Ezt így mondta?
- Nem igazánd, pontosan azt mondta, hogy majd holnap beszélünk, de ezt jelentette. Az ilyen dolgokat én megérzem.
- Büszke vagyok rád! De most aludjuk! Kicsit becsíptem, holnap meg röpdoga. Mrs. Hook egy nap után dogát írat, pfff
- Oks, én biztos gyönyörűt álmodom.
- Hajrá. Jóccakát
- Jó éjt Lola
- pffffffffffff, pfffffffffff, pffffffffffff
- Be is aludt, ideje nekem is elaludni.- gondolta Liz, bár még sokáig nem jött álom a szemére. Egyedül ben járt a fejében, és hogy egyre jobban kezd szerelmes lenni belé.

4 megjegyzés:

  1. sziaa. klassz lett! ;) Ben és Liza biztos majd dumálnak.. majd járnak...majd eljegyzik egymást, és kölkük születik XD

    VálaszTörlés
  2. szia, köszi, és nem, vagyis ki tudja? =D,

    VálaszTörlés
  3. Szia Wiki!
    Szuper lett a fejezet! :D
    Nekem Ben nagyon bejön! :D
    Csak egy gond van nem tom , hogy néz ki! :(
    Majd elmondod! :P Kíváncsian várom! :D
    Üdv.: Hencsa

    VálaszTörlés